ProVida Kliinik OÜ kodukord
- Vastame telefonile tööpäevadel kell 8.30-17.00 ja e-postile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
- Teenustele registreerimiseks või aja tühistamiseks helistage/saatke SMS tel 59127991 või saatke e-post info@provida.ee;
- Tulge teenusele täpselt kokku lepitud ajaks.
- Teavitage spetsialisti või ProVida assistenti kui hilinete teenusele rohkem kui 5 minutit. Ilma varasema teavituseta on spetsialistil õigus teenus tühistada kui hilinete enam kui 15 minutit.
- Esmase vastuvõtu eel palume tutvuda kliendi õiguste ja kohustustega asutuse seinal või kodulehel, et sõlmida kliendileping assistendi või teenust osutava spetsialisti juures;
- Klient on kohustatud asutusele teatama oma teenustest loobumisest vähemalt 24 h enne kohtumise toimumist. Mitteteatamise korral jätab asutus endale õiguse teenust mitte asendada.
- Hilinemisel ei lükku teenuse aeg edasi;
- Kui puudub võimalus kohale tulla, siis kasutage kaugnõustamise võimalust (telefoni või veebi vahendusel), teavitades administraatorit või spetsialisti vastavast vajadusest.
- NB! Omavastutus: Vastuvõtuaja tühistamisel või mitteilmumisel vähem kui 24 h enne seansi algust, tuleb tasuda omavastutusarve 50 eurot. Eraklient vastavalt erakliendi hinnakirjale.
- Kliendi kohta käiv konfidentsiaalne info on lukustatud arhiivis, millele on juurdepääs spetsialistidel ja juhtkonnal. Andmekaitse kirjeldus on avalikult nähtav kodulehel www.provida.ee/andmekaitse.
- Kabinetti sisenevad külastajad ainult puhaste vahetusjalatsitega või kasutavad kaitsesusse.
- Alkoholi- ja narkojoobes kliente me ei teeninda.
- Suhtuge lugupidavalt teistesse klientidesse, töötajatasse ja asutuse varasse. Kui klient käitub töötajatega lugupidamatult ja solvavalt, siis jätame endale õiguse lõpetada kliendiga teenuse lepingu;
- Järjepidevalt teenusele mitte ilmumise korral on õigus asutusel juhtunust informeerida teenuse tellijat (Sotsiaalkindlustusamet, Töötukassa või Tervisekassat).
- Kliendil on õigus igal ajal loobuda teenustest ja valida endale sobivam asutus.
- Kliendil on õigus soovitatavalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pöörduda kaebuse või ettepanekuga asutuse juhtkonna poole. Pöördujal on õigus saada tagasisidet kirjalikus või muus vormis.