Kodukord

ProVida Kliinik OÜ kodukord

  • Vastame telefonile tööpäevadel kell 8:30-17:00 ja e-postile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. 
  • Teenustele registreerimiseks või aja tühistamiseks helistage/saatke SMS tel 59127991 või saatke e-post info@provida.ee 
  • Esmase vastuvõtu eel ja jooksvalt teenuse perioodil palume tutvuda kliendi õiguste ja kohustustega asutuse seinal või kodulehel.   
  • Tulge teenusele täpselt kokku lepitud ajaks. Hilinemisel ei lükku teenuse aeg edasi. 
  • Teavitage spetsialisti või ProVida assistenti kui hilinete teenusele rohkem kui 5 minutit. Ilma varasema teavituseta on spetsialistil õigus teenus tühistada kui hilinete enam kui 15 minutit. 
  • Me ei teeninda kliente, kellel on viirushaiguse sümptomid (köha, nohu, palavik või kurguvalu), alkoholi- või narkojoobes. 
  • Kui puudub võimalus kohale tulla, siis kasutage kaugnõustamise võimalust (telefoni või veebi vahendusel), teavitades administraatorit või spetsialisti vastavast vajadusest. 
  • Kui Te ei saa vastuvõtule tulla või soovite aja tühistada vähem kui 24 tundi enne seansi algust, tuleb sellest asutusele teada anda tööpäeviti ajavahemikul kell 8:30–17:00. 
  • Kui klient ei teavita õigeaegselt või jätab tulemata, tuleb tasuda omavastutustasu: 
    • Sotsiaalkindlustusameti, Töötukassa ja kohaliku omavalitsuse (KOV) kliendid 50 eurot. 
    • Tervisekassa saatekirjaga kliendid: alates 1.04.2025 tuleb tasuda kahekordne visiiditasu – täiskasvanud 40 eurot, alaealised 10 eurot. 
    • Erateenuse puhul tuleb tasuda vastavalt hinnakirjale või kui Teil on tasutud ettemaks, siis seda ei tagastata. 
  • Andmekaitse kirjeldus on avalikult nähtav kodulehel www.provida.ee/andmekaitse. 
  • Suhtuge lugupidavalt teistesse klientidesse, töötajatasse ja asutuse varasse. Kui klient käitub töötajatega lugupidamatult ja solvavalt, siis jätame endale õiguse lõpetada kliendiga teenuse osutamise. 
  • Järjepidevalt teenusele mitte ilmumise korral on õigus asutusel juhtunust informeerida teenuse tellijat (Sotsiaalkindlustusamet, Töötukassa või Tervisekassat). 
  • Kliendil on õigus igal ajal loobuda teenustest ja valida endale sobivam asutus. 
  • Kliendil on õigus soovitatavalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pöörduda kaebuse või ettepanekuga asutuse juhtkonna poole. Pöördujal on õigus saada tagasisidet kirjalikus või muus vormis.