Vastame telefonile tööpäevadel kell 8:30-17:00 ja e-postile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
Teenustele registreerimiseks või aja tühistamiseks helistage/saatke SMS tel 59127991 või saatke e-post info@provida.ee
Esmase vastuvõtu eel ja jooksvalt teenuse perioodil palume tutvuda kliendi õiguste ja kohustustega asutuse seinal või kodulehel.
Tulge teenusele täpselt kokku lepitud ajaks. Hilinemisel ei lükku teenuse aeg edasi.
Teavitage spetsialisti või ProVida assistenti kui hilinete teenusele rohkem kui 5 minutit. Ilma varasema teavituseta on spetsialistil õigus teenus tühistada kui hilinete enam kui 15 minutit.
Me ei teeninda kliente, kellel on viirushaiguse sümptomid (köha, nohu, palavik või kurguvalu), alkoholi- või narkojoobes.
Kui puudub võimalus kohale tulla, siis kasutage kaugnõustamise võimalust (telefoni või veebi vahendusel), teavitades administraatorit või spetsialisti vastavast vajadusest.
Kui Te ei saa vastuvõtule tulla või soovite aja tühistada vähem kui 24 tundi enne seansi algust, tuleb sellest asutusele teada anda tööpäeviti ajavahemikul kell 8:30–17:00.
Kui klient ei teavita õigeaegselt või jätab tulemata, tuleb tasuda omavastutustasu:
Sotsiaalkindlustusameti, Töötukassa ja kohaliku omavalitsuse (KOV) kliendid 50 eurot.
Tervisekassa saatekirjaga kliendid: alates 1.04.2025 tuleb tasuda kahekordne visiiditasu – täiskasvanud 40 eurot, alaealised 10 eurot.
Erateenuse puhul tuleb tasuda vastavalt hinnakirjale või kui Teil on tasutud ettemaks, siis seda ei tagastata.
Andmekaitse kirjeldus on avalikult nähtav kodulehel www.provida.ee/andmekaitse.
Suhtuge lugupidavalt teistesse klientidesse, töötajatasse ja asutuse varasse. Kui klient käitub töötajatega lugupidamatult ja solvavalt, siis jätame endale õiguse lõpetada kliendiga teenuse osutamise.
Järjepidevalt teenusele mitte ilmumise korral on õigus asutusel juhtunust informeerida teenuse tellijat (Sotsiaalkindlustusamet, Töötukassa või Tervisekassat).
Kliendil on õigus igal ajal loobuda teenustest ja valida endale sobivam asutus.
Kliendil on õigus soovitatavalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pöörduda kaebuse või ettepanekuga asutuse juhtkonna poole. Pöördujal on õigus saada tagasisidet kirjalikus või muus vormis.