Kodukord

ProVida Kliinik OÜ kodukord

  • Vastame telefonile tööpäevadel kell 8.30-17.00 ja e-postile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
  • Teenustele registreerimiseks või aja tühistamiseks helistage/saatke SMS tel 59127991 või saatke e-post info@provida.ee;
  • Tulge teenusele täpselt kokku lepitud ajaks.
  • Teavitage spetsialisti või ProVida assistenti kui hilinete teenusele rohkem kui 5 minutit. Ilma varasema teavituseta on spetsialistil õigus teenus tühistada kui hilinete enam kui 15 minutit.
  • Esmase vastuvõtu eel palume tutvuda kliendi õiguste ja kohustustega asutuse seinal või kodulehel, et sõlmida kliendileping assistendi või teenust osutava spetsialisti juures;
  • Klient on kohustatud asutusele teatama oma teenustest loobumisest vähemalt 24 h enne kohtumise toimumist. Mitteteatamise korral jätab asutus endale õiguse teenust mitte asendada.
  • Hilinemisel ei lükku teenuse aeg edasi;
  • Kui puudub võimalus kohale tulla, siis kasutage kaugnõustamise võimalust (telefoni või veebi vahendusel), teavitades administraatorit või spetsialisti vastavast vajadusest.
  • NB! Omavastutus: Vastuvõtuaja tühistamisel või mitteilmumisel vähem kui 24 h enne seansi algust, tuleb tasuda omavastutusarve 50 eurot. Eraklient vastavalt erakliendi hinnakirjale.
  • Kliendi kohta käiv konfidentsiaalne info on lukustatud arhiivis, millele on juurdepääs spetsialistidel ja juhtkonnal. Andmekaitse kirjeldus on avalikult nähtav kodulehel www.provida.ee/andmekaitse.
  • Kabinetti sisenevad külastajad ainult puhaste vahetusjalatsitega või kasutavad kaitsesusse.
  • Alkoholi- ja narkojoobes kliente me ei teeninda.
  • Suhtuge lugupidavalt teistesse klientidesse, töötajatasse ja asutuse varasse. Kui klient käitub töötajatega lugupidamatult ja solvavalt, siis jätame endale õiguse lõpetada kliendiga teenuse lepingu;
  • Järjepidevalt teenusele mitte ilmumise korral on õigus asutusel juhtunust informeerida teenuse tellijat (Sotsiaalkindlustusamet, Töötukassa või Tervisekassat).
  • Kliendil on õigus igal ajal loobuda teenustest ja valida endale sobivam asutus.
  • Kliendil on õigus soovitatavalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pöörduda kaebuse või ettepanekuga asutuse juhtkonna poole. Pöördujal on õigus saada tagasisidet kirjalikus või muus vormis.