Ravijärjekorra pidamise kord

Ravijärjekord ProVida kliendile

Provida Kliinikus järgime tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõudeid, tagades klientidele õigeaegse ja kvaliteetse arstiabi, mille aluseks on Eesti Tervisekassa lepingu maht ja vastavus ravikindlustuse seaduse nõuetele. Kõiki kliente koheldakse võrdselt: nad registreeritakse üldjärjekorras esimesele vabale ajale või patsiendi soovil hilisemale vabale ajale, olenemata registreerimiseks valitud viisist.

  1. Registreerimine ja teavitamine
    Patsiendid saavad registreeruda ravijärjekorda telefoni teel või kliiniku veebilehe kaudu. Registreerimisel teavitatakse klienti hinnangulisest ooteajast.Kliendid võivad igal ajal küsida ja saada teavet oma ravijärjekorra seisu ja prognoositava ooteaja kohta, võttes ühendust e-posti teel info@provida.ee või telefoni teel numbril +372 5912 7991.
  2. Järjekorra haldamine
    Ravijärjekorda korrigeeritakse vastavalt eriarstide tööplaanile ja klientide vajadustele. Erakorraliste juhtumite, näiteks kiirelt süvenevate sümptomite korral, võimaldatakse klientidele lühem ooteaeg. Ravikindlustuse või nõutava saatekirja puudumisel pakume tasulist vastuvõttu ProVida tasulise hinnakirja alusel: Hinnakiri – Provida.
  3. Ooteaja arvutamine
    Ooteajad põhinevad tervishoiutöötajate töökoormusel, klientide arvul ja ressursside kättesaadavusel. Klientidel, kelle seisund nõuab vältimatut abi, on õigus saada teenust viivitamatult.
  4. Vältimatu abi
    Vältimatu abi on raviteenus, mida osutatakse olukorras, kus abi edasilükkamine või andmata jätmine võib põhjustada patsiendi surma või püsiva tervisekahjustuse. pädevuse ja kasutuses olevate võimaluste piires. Vältimatut abi osutatakse väljaspool ravijärjekorda võimalikult kiiresti.
  5. Plaaniline abi
    Plaaniline abi on raviteenus, mille edasilükkamine teatud aja jooksul ei põhjusta kliendi seisundi halvenemist ega mõjuta hilisemat prognoosi. Plaanilise abi vastuvõtule soovijad registreeritakse ravijärjekorda, pakkudes esimest vaba aega sõltumata sellest, kas tegu on tervisekassa poolt rahastatava või tasulise vastuvõtuga.
  6. Tasulised teenused ja mugavusteenused
    Tasulist vastuvõttu soovitame valida, kui soovite kiiremat juurdepääsu terviseteenusele, vajate teenust ilma saatekirjata või teil puudub Eesti tervisekindlustus. Mugavusteenused on patsiendi soovil osutatavad teenused, mis ei vaja saaterkirja ja ravikindlustuse olemasolu.
  7. Ravijärjekorra muutmine patsiendi poolt
    Kui tühistate vastuvõtuaja rohkem kui 24 tundi enne kohtumist, on võimalik muuta aega või loobuda vastuvõtust, et võimaldada broneeritud aega teistele kliendileidele.Kui tühistate aja vähem kui 24 tundi enne vastuvõttu või ei ilmu kohale, tuleb tasuda omavastutusarve summas 50 eur. Eraklient vastavalt erakliendi hinnakirjale. Võite kasutada kaugnõustamise võimalust, teavitades sellest spetsialisti või administraatorit.
  8. Ravijärjekorra muutmine Provida Kliiniku poolt
    Kui Provida Kliinik teeb ravijärjekorras muudatuse (nt tervishoiutöötaja äraoleku, vastuvõtuaegade muutmise vm põhjuse tõttu), võtab töötaja patsiendiga ühendust ja määrab uue vastuvõtuaja. Muudatustest teavitatakse klienti ühe tööpäeva jooksul, säilitades varasema info koos märkega, et klienti on teavitatud. Teavitamine toimub patsiendi kontaktandmete kaudu (telefoni või e-posti teel).
  9. Ravijärjekorrast eemaldamine ja teavitamine
    Klienti teavitatakse järjekorrast eemaldamisest kirjalikult või telefoni teel, kui ta on ilma etteteatamiseta järjest kolmel korral vastuvõtule ilmumata jätnud või kui ta on korduvalt tühistanud aja viimasel hetkel.
  10. Andmete säilitamine
    Kõiki ravijärjekorda registreerimise, muutmise ja kustutamisega seotud andmeid (päev, kuu, aasta, kellaaeg) säilitatakse Provida infosüsteemis vähemalt viis aastat alates kande tegemise kuupäevast, tagamaks kogu teabe jälgitavuse ja vastavuse nõuetele.